سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات
 
پنج شنبه 89 شهریور 18 :: 12:40 صبح :: نویسنده : صدرا سعادتی

سلام بر تو ای بزرگترین ماه خدا و ای عید دوستان خدا. سلام بر تو ای گرامی ترین مصاحب از میان اوقات و ای بهترین ماه در ایام و ساعات. سلام بر تو ای ماهی که برآمدن کام ها در آن آسان و اعمال نیک در آن منتشر و فراوان است.

سلام بر تو همنشینی که چون پدید آید احترامش بزرگ و چون ناپدید شود فقدانش دردناک است و ای مایه امیدی که فراقش رنج فزاست.سلام بر تو ای همدمی که چون رو آورد مایه انس شد و شادی انگیخت و چون سپری شد وحشت افزود و متالم ساخت.سلام بر تو ای همسایه ای که دل ها در جوار آن رقت گرفت و گناهان در آن کم شد.

سلام بر تو ای یاری دهنده ای که ما را در مبارزه شیطان یاری داد و ای رفیقی که راه های احسان را هموار ساخت.                                                                                                                                                                       سلام بر تو، چه بسیارند آزاد شدگان خدا در دوران تو و چه نیکبخت است به سبب تو کسی که احترامت را منظور داشته است. سلام بر تو که چه زداینده بودی گناهان را! و چه پوشنده بودی انواع عیب ها را!

سلام بر تو چه طولانی بودی بر گناهکاران! و چه با هیبت بودی بر دل های مومنان. سلام بر تو ای ماهی که روزها با تو سر همسری ندارند، سلام بر تو که از هر جهت موجب سلامتی. سلام بر تو که همنشینیت مکروه و معاشرتت نکوهیده نیست. سلام بر تو همچنان که با ارمغان برکات بر ما وارد شدی و آلودگی گناهان را از ما فرو شستی. سلام بر تو که وداع با تو از روی خستگی و ترک روزه ات از سر ملالت نیست. سلام بر تو که پیش از آمدن در آرزوی تو بودیم و پیش از رفتن از اندیشه فراقت محزونیم.

سلام بر تو چه بسا بدیها که به یمن تو از جانب ما گشته و چه خوبی ها که به برکت تو بر ما روان شده!

سلام بر تو و شب قدری که از هزار ماه بهتر است.

سلام بر تو، دیروز چه سخت به تو دل بسته بودیم، فردا چه بسیار به تو مشتاق خواهیم بود!

سلام بر تو و بر فضیلتت که از آن محروم شدیم و بر برکات گذشته ات که از ما ربوده شد.

                 بخشی از دعای وداع ماه رمضان حضرت سید الساجدین زین العابدین (ع)

           عید سعید فطر پیشاپیش بر تمام بندگان عاشق خدا مبارک باد




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ



پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 272154