سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات
 
چهارشنبه 90 فروردین 31 :: 8:55 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی

متشکرم آقای علی دایی! شما پرسپولیس را در لیگ پنجم کردید،در آسیا از بردن یک تیم هم عاجزید و 3 گل در تهران می خورید. آقای دایی شما تمام اعتبار خود را زیر سوال بردید.

شما ترسو هستید آقای دایی،بهترین مهاجم خود را روی نیمکت می نشانید و به بازیکن نماهایی مثل هادی نوروزی بازی می دهید. کریم باقری را از تیم بیرون می کنید و از زمین و زمان هم طلبکارید.

متشکرم آقای حبیب کاشانی! شما تیم را یک تنه مدیریت می کنید و یک سال است همراه آقای سعیدلو همه را سرکار گذاشته اید و هیات مدیره ای انتخاب نمی کنید. شما قدرت طلب هستید آقای کاشانی و اجازه نمی دهید کسی به پرسپولیس نزدیک شود و در کار شما دخالت کند. سرپرست به اصطلاح موقت خواسته هواداران اخراج هر چه زودتر علی دایی است.

متشکرم بازیکن نماهای پرسپولیس! شما پول های میلیونی گرفتید و پرسپولیس را به اینجا رساندید و متاسفانه زبان های دراز و غیرت کمی دارید. شما از پول های بیت المال هرکدامتان بیش از صد میلیون گرفتید و بعضی هایتان نزدیک به 500 میلیون ولی حتی اصول اولیه فوتبال را هم بلد نیستید و فقط پول را می شناسید. در همین شهر تهران افرادی را می بینیم که نان شب ندارند ولی از شما بهتر فوتبال بازی می کنند.

متشکرم آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد! دولت های شما بیشترین وعده را برای خصوصی سازی پرسپولیس دادند ولی نمی دانم چه نفعی از این تیم می برید که کوچکترین تلاشی نکردید. آقای خاتمی می گفتند شما طرفدار این تیم هستید ولی رییس تربیت بدنی زمان شما این تیم را نابود کرد. البته آقای احمدی نژاد از شما انتظار زیادی نداشتیم، چون خصوصی سازی های دیگر دولت شما هم نمایشی بود.

متشکرم از تمام کسانی که زحمت کشیدند و طرفداران این تیم را از صد هزار نفر در دهه 60 به ده و پانزده هزار نفر در دهه 80 رساندند.

                                                                            متاسفم! برای خودم که طرفدار این تیم هستم.




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ



پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 271606