سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات
 
شنبه 88 خرداد 30 :: 9:54 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی

روزی که ما نسبت به برخوردهای اراذل و اوباش گروه فشار اعتراض کردیم، بسیاری از دوستان، از ما گله کردند. اما حالا خوب است به خیابان ها بروید و ببینید چگونه از همه جای شهر دود بلند شده است. در خیابان آزادی و خیابان های اطراف اوضاع به شدت متشنج است. صدای گلوله می آید و تمام سطل های زباله به آتش کشیده می شود. نیروهای ضد شورش سپاه مردم را با باتوم می زنند و به سمت مردم سنگ پرتاب می کنند. چند ماشین به آتش کشیده شده است و تمام راه ها بسته است. کافی است تنها مچ بند سبز داشته باشید، عواقب کار به عهده خودتان است! بله امروز روز عزا است. استفاده از گاز گوگرد و بیهوش شدن چند ساعته مردم یکی دیگر از  اقدامات نیروهای ضد شورش بود. باور کنید هرچه بیشتر مردم را بزنید و بکشید، وضع خراب تر خواهد شد. نیروی انتظامی هم مردم را تهدید می کند.

 بانگ الله اکبر از پشت بام ها به گوش می رسد. علیه مسئولان شعار می دهند و ... مردمی خسته در راه مانده اند و صدا و سیما در اقدامی یکجانبه تنها تصویری نشان داد که یک نیروی نظامی در حال کتک خوردن است. گفته می شود قصد داشته اند در حرم امام نیز بمب بگذارند. وبلاگ من سیاه پوش شد. امروز روز عزا بود، دل هر انسان آزاده به درد آمد. معلوم نیست چند نفر تا الآن کشته شده اند؟ برای همدردی با هموطنان و به نشانه اعتراض بیایید همه وبلاگ ها را سیاه پوش کنیم.                                                                                                                                               




موضوع مطلب :

یکشنبه 88 خرداد 24 :: 8:15 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی

متاسفانه در شب ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و بعد از یک انتخابات با حضور 70-80% مردم،اوضاع در کشور به خصوص تهران متشنج شد. اما چرا این وقایع رخ می دهد؟ قصه از تجمعات ساده و اعتراضات خیابانی شروع می شود ولی دخالت اراذل و اوباشی به نام گروه فشار که گفته می شود تحت هدایت یکی از مداحان صاحب نام هستند، شهر را بحرانی می کند.برای من جای سوال است چرا نیروی انتظامی که ادعا می کرد اراذل و اوباش را جمع کرده است با این افراد که از طالبان بدتر هستند مقابله ای نمی کند؟

یک تقاضا دارم که:آقای موسوی!مرد محترم شیشه های مغازه مردم می شکند،اموال عمومی آسیب می بیند،شما باید تلاش خودت را بکنی تا وضع بهتر شود. باور کنید همین آقای رفسنجانی که شما در منزل ایشان جلسه اضطراری تشکیل می دهید باعث رای نیاوردن شما شد. من به شما رای دادم ولی بسیاری از افراد به خاطر کارنامه سیاه آقای هاشمی و فرزندانش به شما رای ندادند.

در آخر برای من خیلی جالب است که 1-بودجه بیت المال در صدا و سیمای مفسد آقای ضرغامی به نفع یک کاندیدا و جناح خاص خرج می شود.2-قبل از اعلام رسمی نتایج توسط وزارت کشور،خبرگزاری های و وبسایت های حامی دولت از ریزه کاری نتایج نیز خبر داشتند.3-مقامات بلند پایه کشور انگار از هیچ چیز خبر ندارند و کارها روبراه است و سعی دارند با سانسور خبری،کشوری را که به بیراهه برده اند را موفق جلوه دهند.4-مخابرات جمهوری اسلامی ایران با مردم مثل بندگان خود رفتار می کند،4 روز در پیامک اختلال ایجاد کرده اند آنوقت ادعا می کنند مشکل کوچکی پیش آمده است داریم رسیدگی می کنیم!




موضوع مطلب :

شنبه 88 خرداد 9 :: 11:51 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی

s                                             

                                                    

                                      

                                  

                              

                                  

                                     

            محمود احمدی نژاد (نگران از پیروزی)

 رییس جمهور کنونی ایران که 4 سال پیش در میان گزینه های مطرحی چون رفسنجانی و کروبی ناشناخته بود، اکنون خود را کاملاً نه تنها به ایرانیان بلکه به جهانیان نیز شناخته است. او سعی کرد متفاوت باشد، به همین دلیل بدون مشورت با کارشناسان کارهای انقلابی کرد و همین کارهای او باعث بالا رفتن کاذب قیمت مسکن، تورم 25-26% و ... شد، هر چند در نارمک قیمت ها کاملاً مناسب بود!

آقای احمدی نژاد وزیران خود را اکثراً از همکاران سابق شهرداری انتخاب کرد اما خود نیز کم کم پی برد بعضی وزیرانش برای وزارت زیادی کوچک هستند، پس آن ها را مجبور به استعفا کرد. اگر چه باید اذعان کرد وزیر راه در این دولت کارهای شایسته ای انجام داد. البته احمدی نژاد به همه ثابت کرد برای وزیر شدن به مدرک تحصیلی نیز زیاد احتیاج نیست!

معجزه هزاره سوم! خیلی از وعده های خود را به فراموشی سپرد از جمله آوردن پول نفت سر سفره مردم را از بیم گرفتن بوی نفت!

یکی از خصوصیات مثبت ایشان کارهای شجاعانه او مثل سهمیه بندی کردن بنزین بود. همچنین او با سفرهای استانی محبوبیت زیادی در شهرستان ها بدست آورد.

احمدی نژاد هم به انتصاب های فامیلی علاقه داشت. به برادرش پست داد، در رودربایستی آقای مشایی پدر خانم پسرش را از کار برکنار نکرد، بذرپاش 29 ساله را رییس سایپا کرد و

هر چند روزنامه هایی چون کیهان از محبوبیت بالای 50% آقای رییس جمهور خبر می دهند ولی گویا ایشان نگران هستند به همین دلیل بین مردم سیب زمینی رایگان پخش می کند و به فرهنگیان و پرستاران و ... در آستانه انتخابات پاداش می دهد!

             میر حسین موسوی ( اتحاد سبز )

 بعد از 20 سال دوری از سیاست آنقدر اوضاع را بد دید که تصمیم گرفت وارد انتخابات شود. نخست وزیر سابق 4 سال پیش به اصرارهای دوستان برای کاندید شدن اعتنایی نکرد و شرایطی را مطرح کرد ولی امسال که خاتمی تصمیم به بازگشت گرفت او هم آمد! آقای خاتمی برای پیروزی همفکران خود با بزرگواری تصمیم گرفت از نامزدی صرف نظر کند ولی کروبی مقابل میر حسین ایستاد. هر چند نسل حاضر چندان از آقای موسوی شناخت ندارند ولی به نظر می رسد این مرد هنرمند میان پدران و مادران ما وجهه مقبولی دارد. البته اتحاد خاتمی-موسوی باعث محبوبیت او در میان دانشجویان نیز شده است.

آقای موسوی باید مراقب نزدیکان خود باشد تا بعضی دشمنان به ظاهر دوست به ایشان همانند خاتمی ضربه نزنند. همسر ایشان خانم زهرا باقری ( زهره رهنورد ) اولین زن پرفسور ایران است، شاید این مرد 68 ساله بتواند با کمک او و همراهی مردم در 22 خرداد، 2 خرداد 76 را زنده کند.

                مهدی کروبی ( آخرین امید)

کروبی 72 ساله پیرترین و با سابقه ترین نامزد انتخابات است. شیخ سابق اصلاحات! دیگر در میان دوستان سابق محبوبیت چندانی ندارد. دوره گذشته با شکست در انتخابات حساب خود را از دوستان جدا کرد و حزب اعتماد ملی را تاسیس کرد. کروبی را بیشتر به خاطر صراحت کلام و نامه های آتشین دوست دارند.

با اعلام کاندیداتوری آقای کروبی، کرباسچی شهردار زندانی سابق یار غار او شد. کروبی که تقریباً تمام مناصب را تجربه کرده اگر رییس جمهور شود به آخرین آرزوی خود نیز خواهد رسید، به همین دلیل احتمالاً شیخ برخلاف دوره قبل از یکی-دو روز قبل از انتخابات تا پایان شمارش آرا نخواهد خوابید!

             محسن رضایی (رای شکن)

 مرد 55 ساله تقریباً ناامید از پیروزی! هر چقدر شعارهای قشنگ می دهد ولی باز هم چندان محبوبیتی بدست نمی آورد. فرمانده سابق سپاه دوره پیش به ناگاه از کاندیداتوری کناره گیری کرد. خیلی ها می گویند عضو مجمع تشخیص به پیشنهاد آقای رفسنجانی به صحنه آمده اما آقای رضایی چندان اعتقادی به این موضوع ندارد. داود دانش جعفری وزیر مستعفی اقتصاد احمدی نژاد، محسن رضایی را در انتخابات همراهی می کند. به نظر می رسد رضایی برای رده بندی ( سوم-چهارمی‏ ) می جنگد!

 

 

                                                                                                  




موضوع مطلب :

چهارشنبه 88 اردیبهشت 2 :: 10:34 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی
بله. صبا باتری هم باخت و استقلال هم مساوی کرد تا پیش از بیش پی ببریم که فوتبال ما فقط در جا می زند و غرق در حواشی فقط در حال نزاع است. مردانی که روزی ادعای اخلاق مداری داشتند حالا علیه هم بیانیه صادر می کنند و به بدترین شکل به هم توهین می کنند. مایلی کهن، قلعه نوعی را گروهبان قلندری می نامد و قلعه نوعی حرف های او را اراجیف می خواند! خیلی ببخشید! فقط کم مانده است به هم فحش های ناموسی بدهند! و نکته جالبتر تماشاچیانی است که ادعا می کنیم در جهان بهترین هستند، مردمی که از دقیقه یک تا 93! به خواهر و مادر و همسر بازیکن و مربی حریف و همچنین داور توهین می کنند تنها به این گناه که تیم مورد علاقه آن ها در گلزنی عاجز است و تنها به دنبال پنالتی است! بله همه خوابند، از فدراسیونی که رییسش با رابطه انتخاب شود توقع بیشتری نمی رود. فدراسیونی که در انتخاب سرمربی تیم ملی نیز اختیار ندارد، ابتدا افشین قطبی سرمربی می شود به یکباره علی دایی جای او را می گیرد و علی دایی برکنار می شود و نظرها روی قطبی است به یکباره مایلی کهن سرمربی می شود، بعد از 15 روز از او می خواهند! استعفا دهد و قطبی را سرمربی می کنند! باید به حال این فوتبال گریست که فقط درجا می زند. حالا دیگر تساوی برابر قطر و ازبکستان نیز برای ما افتخار است!


موضوع مطلب :

سه شنبه 88 فروردین 4 :: 1:4 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی

یا مقلب القلوب و الابصار           یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال           حول حالنا الی احسن الحال




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ



پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 271588