سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات
 
یکشنبه 88 خرداد 24 :: 8:15 عصر :: نویسنده : صدرا سعادتی

متاسفانه در شب ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و بعد از یک انتخابات با حضور 70-80% مردم،اوضاع در کشور به خصوص تهران متشنج شد. اما چرا این وقایع رخ می دهد؟ قصه از تجمعات ساده و اعتراضات خیابانی شروع می شود ولی دخالت اراذل و اوباشی به نام گروه فشار که گفته می شود تحت هدایت یکی از مداحان صاحب نام هستند، شهر را بحرانی می کند.برای من جای سوال است چرا نیروی انتظامی که ادعا می کرد اراذل و اوباش را جمع کرده است با این افراد که از طالبان بدتر هستند مقابله ای نمی کند؟

یک تقاضا دارم که:آقای موسوی!مرد محترم شیشه های مغازه مردم می شکند،اموال عمومی آسیب می بیند،شما باید تلاش خودت را بکنی تا وضع بهتر شود. باور کنید همین آقای رفسنجانی که شما در منزل ایشان جلسه اضطراری تشکیل می دهید باعث رای نیاوردن شما شد. من به شما رای دادم ولی بسیاری از افراد به خاطر کارنامه سیاه آقای هاشمی و فرزندانش به شما رای ندادند.

در آخر برای من خیلی جالب است که 1-بودجه بیت المال در صدا و سیمای مفسد آقای ضرغامی به نفع یک کاندیدا و جناح خاص خرج می شود.2-قبل از اعلام رسمی نتایج توسط وزارت کشور،خبرگزاری های و وبسایت های حامی دولت از ریزه کاری نتایج نیز خبر داشتند.3-مقامات بلند پایه کشور انگار از هیچ چیز خبر ندارند و کارها روبراه است و سعی دارند با سانسور خبری،کشوری را که به بیراهه برده اند را موفق جلوه دهند.4-مخابرات جمهوری اسلامی ایران با مردم مثل بندگان خود رفتار می کند،4 روز در پیامک اختلال ایجاد کرده اند آنوقت ادعا می کنند مشکل کوچکی پیش آمده است داریم رسیدگی می کنیم!




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ



پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 271725